tisdag 4 juni 2013

Först rally och sen staketfix på klubben...

Just nu håller jag på att träna in lite nya moment till fortsättningsklassen i rallylydnad med killarna. Jag tänkte att vi skulle köra minst ett litet kort pass varje dag fram till tävlingen, med endast några moment åt gången. De senaste dagarna har jag försökt att få killarna att fatta vad snurra betyder :)
 
Idag har vi tränat på "snurr under gång", sitt-stå-gå runt", "sitt-ligg-sitt" och "8-ans frestelser" det kändes riktigt bra med båda, så med lite träning hoppas jag att momenten kommer att sitta inför tävlingen den 15/6


Idag har vi haft staketfixardag på klubben. Vi var en tapper skara som samlades och högg i med grästrimmning, gräsklippning, krattning, staketrivning, och uppsättning av nytt staket. 
Ååå vad fint det blir!! 

Vi kan alla känna oss glada nöjda och stolta över dagens insats... '
Tänk vad lätt det går när man är många som hjälps åt. Jag är så glad över att få tillhöra en klubb med sån gemenskap och så många engagerade medlemmar.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar